Sök i bloggen

Läser in...

måndag 20 februari 2012

Ranelids mirakel - Den ursprungliga texten!

Ska inte förneka vem jag röstade på i lördags, glädjande nog var det många som likt mig drev med festivalen och gav segern till NååårrdEurrrrrråpas Störrrrrsta Ego! Skämt å sido, i jämförelse med Flinck och Sean Banan fanns något originellt med Ranelids mirakel, men tveksamt om den nått final om den framförts med sin "ursprungliga" text."Ranelid är ett mirakel som besegrar allt,
Ranelid världens största ego
men han skryter nästan aldrig.
Ranelid färdas utan visum utan pass i alla länder.
Ranelid är som en lekplats för barn. Ranelid vilken kraft,
Ranelid är den första atombomben.

Detta under, detta mirakel… ja!
NU SKJUTER VI IVÄG PILARNA

Ett mirakel som kallas Ranelid ett mirakel…
DENNA MÄKTIGA MAN
Ett mirakel som kallas Ranelid ett mirakel...

Ranelid är det största miraklet...

Ranelid Ranelid detta under... detta under
Att leva är att simma från stranden JAG…
till stranden HAN…
i havet MIG.

Om Ranelid inte ejakulerar på 60 år så dör hela mänskligheten ut.
Detta under..detta mirakel JA, SÅ ÄR DET!

Ett mirakel som kallas Ranelid ett mirakel…
DENNA MÄKTIGA MAN

Ett mirakel som kallas Ranelid ett mirakel…

Ranelid stavar aldrig fel… ett mirakel
Han behärskar alla språk..

Ranelid lutar… som gammaldags skrivstil på väg till graven…
ett mirakel
VILKEN KRAFT… RANELID HAR DET STÖRSTA KÖNET…
GLÖM NU INTE DET

Ett mirakel som kallas Ranelid ett mirakel… ett mirakel… ett mirakel… Här är ett mirakel

Ranelid stavar aldrig fel… ett mirakel
Ranelid Ranelid Ranelid OJ OJ!
Ett mirakel som kallas Ranelid

Nu kommer Ranelid nu kommer armén, nu kommer soldaterna
HERREGUD…. MIRAKEL"
------------------------------------------------------------------------
Slaskpressen skriver att Ranlids seger retat upp musikSverige och delar av den s.k kändistwitter-adeln t ex Gardell och Schulman. Väldigt kul tycker jag och uppenbarligen ännu flera, så därför uppmanar jag mina bloggkollegor och läsare att rösta rätt i globen.
Ranelid till Azerbadjan!

2 kommentarer:

Nonsensakuten sa...

Väldigt träffande text. Its so funny cause its true, som Homer skulle ha sagt.

Jonas (SEX NOLL TVÅ) sa...

Haha, lysande! Har dock klarat mig från att höra originallåten än så länge, men dock är cirkusen runt ikring detta så kul att jag nästan, nästan tänker leta upp den. I väntan på att jag gör det roar jag mig med denna:

http://mcranelid.delorean.se/

Skicka en kommentar